torsdag 25. mars 2010

Bilkjøring

Idag har jeg kjørt bil for andre gang, men denne gangen måtte jeg være i bur. Det var virkelig helt forferdelig, kjempe skummelt. Jeg gråt hele tiden og jeg måtte til og med bæsje og tisse i buret. Mamma prøvde å trøste så godt ho kunne, men det hjalp ikke. Heldigvis kjørte vi ikke så langt. Når jeg kom meg ut av buret ble jeg glad igjen. Jeg fikk gå en lang tur og hilse på både gress, snø og vanndammer, det var moro :) Når jeg kom inn fikk jeg en liten sko som hjelper for kløe i tennene mine, mamma sier også at den gir meg god ånde, men det har jeg ikke hatt noe problem med.






Jeg har skjønt at det lønner seg å gå til døra når jeg må på do. Da åpner nemlig enten mamsen er papsen døra og jeg får gå ut på do. Nå syns jeg det er veldig greit, det syns mamma og pappa også, så jeg får veldig mye skryt, da blir jeg glad :)



Ellers sier mamsen og papsen at jeg er veldig lettlært. Vi skal begynne på hundekurs i april, det blir spennende :)



Voff voff!!

1 kommentar:

  1. Hei på deg ;-) Jeg var også redd for å kjøre bil da jeg var liten, og måtte alltid stoppe for å bæsje ofte og løst når vi var ute og kjørte, selv om det bare var en liten tur. Men det gikk over når jeg skjønte at det ikke var så farlig! Mamma hadde litt tilvenning, der hun satte meg i buret inni bilen en liten stund, mens bilen stod stille. Etterhvert startet hun den opp på gårdsplassen, og så ordnet det seg så vi kunne kjøre uten problemer. Lykke til og god påske :-)
    Hilsen Tassen

    SvarSlett