onsdag 24. mars 2010

"Langtur"

Igår kom endelig sola, så jeg fikk gå min aller første "langtur". Det vil si litt lenger enn postkassa, gikk liksom opp en bakke, veldig spennende. Mamma og pappa snakka om at det var mange katter rundt omkring, men jeg så ingen av de. Opptatt av alt det andre som kunne snuses og smakes på. Var veldig deilig å få være litt ute, oppdage nye og spennende ting. Verden er veldig mye større enn jeg er vant til. 



Som dere kanskje har skjønt er jeg ikke så glad i å være ute når det er dårlig vær. Heldigvis regner det ikke idag, mamma sier nemlig at vi skal møte noen som kommer på besøk. Det vil si at jeg må ut å gå uten sol, får håpe jeg orker, eller så må mamma bære meg. Jeg gleder meg i allefall veldig til besøk, har ikke fått hilse på så mange andre enn mamsen og papsen, så blir spennende og helt sikkert morsomt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar